Jako zespół doświadczonych praktyków – psychologów, pedagogów, terapeutów – pracujemy od kilkunastu lat w licznych szkołach wielu miast Polski. A realizacja naszych autorskich, rekomendowanych programów profilaktycznych pozwala nam na obserwację życia szkoły
od wewnątrz i stałe poznawanie najaktualniejszych potrzeb kadry pedagogicznej. Oferowane przez nas szkolenia stanowią odpowiedź
na aktualne potrzeby szkół i nauczycieli.
Nauczyciele i rodzice są osobami znaczącymi w wychowaniu dziecka. Ich dobra współpraca zawsze przekłada się na prawidłowy rozwój dziecka. Dobra współpraca rodziców ze szkołą i wychowawcą wpływa na kształtowanie się pozytywnego klimatu grupy klasowej. Spójni w swoich działaniach nauczyciele i rodzice szybciej i bardziej efektywnie reagują, gdy w grupie pojawia się zachowanie problematyczne. Mimo, iż zarówno nauczycielom, jak i rodzicom zależy na prawidłowym rozwoju dzieci, we wzajemnej współpracy nieuchronnie pojawiają się konflikty i trudne sytuacje. Dlatego warto wzmacniać kompetencje w pracy z rodzicami, tak aby w konstruktywny sposób radzić sobie w trudnych sytuacjach, a także zapobiegać im poprzez zaplanowane, skuteczne działania budujące dobrą współpracę.
Szkolenie prowadzone metodami aktywnymi ze szczególnym uwzględnieniem symulacji sytuacji „wywiadówki”. Analiza doświadczenia, gdzie uczestnicy wspólnie rozwiązują realny problem w oparciu o narzędzia i wzorce dostarczone na warsztacie. Uczestnicy otrzymują materiały edukacyjne.
Drama swoją uniwersalność zawdzięcza naturalnej umiejętności każdego człowieka, którą jest wchodzenie w role. To właśnie role, które dzieci pełnią od najmłodszych lat powodują, że nabywają i ćwiczą kompetencje społeczne. Poprzez zaangażowanie wielozmysłowe (ruch, głos, słuch, wyobraźnia – obraz), które drama wymaga od uczestników, proces uczenia się przebiega szybciej, a jego efekty są trwalsze. Dodatkowo emocje pojawiające się w czasie fikcyjnej historii dramowej poprawiają uczenie się nowych umiejętności i zachowań.
Szkolenie prowadzone metodami warsztatowymi, zakładające aktywne uczestnictwo stwarzające przestrzeń do praktycznego przećwiczenia prezentowanych treści.
Nauczyciele i rodzice są osobami znaczącymi w wychowaniu dziecka. Ich dobra współpraca zawsze przekłada się na prawidłowy rozwój dziecka. Dobra współpraca rodziców z szkołą i wychowawcą wpływa na kształtowanie się pozytywnego klimatu grupy klasowej. Spójni w swoich działaniach nauczyciele i rodzice szybciej i bardziej efektywnie reagują gdy w grupie pojawia się zachowanie problematyczne. Mimo, iż zarówno nauczycielom jak i rodzicom zależy na prawidłowym rozwoju dzieci, we wzajemnej współpracy nieuchronnie pojawiają się konflikty i trudne sytuacje. Dlatego warto wzmacniać kompetencje w pracy z rodzicami, tak aby w konstruktywny sposób radzić sobie w trudnych sytuacjach, a także zapobiegać im poprzez zaplanowane, skuteczne działania budujące dobrą współpracę.
Szkolenie prowadzone metodami aktywnymi z szczególnym uwzględnieniem symulacji sytuacji „wywiadówki”. Analiza doświadczenia, gdzie uczestnicy wspólnie rozwiązują realny problem w oparciu o narzędzia i wzorce dostarczone na warsztacie. Uczestnicy otrzymują materiały edukacyjne.
Nauczyciele i rodzice są osobami znaczącymi w wychowaniu dziecka. Ich dobra współpraca zawsze przekłada się na prawidłowy rozwój dziecka. Dobra współpraca rodziców ze szkołą i wychowawcą wpływa na kształtowanie się pozytywnego klimatu grupy klasowej. Spójni w swoich działaniach nauczyciele i rodzice szybciej i bardziej efektywnie reagują gdy w grupie pojawia się zachowanie problematyczne. Mimo, iż zarówno nauczycielom jak i rodzicom zależy na prawidłowym rozwoju dzieci, we wzajemnej współpracy nieuchronnie pojawiają się konflikty trudne sytuacje. Dlatego warto wzmacniać kompetencje w pracy z rodzicami, tak aby w konstruktywny sposób radzić sobie w trudnych sytuacjach, a także zapobiegać im poprzez zaplanowane, skuteczne działania budujące dobrą współpracę.
Szkolenie prowadzone metodami aktywnymi ze szczególnym uwzględnieniem symulacji sytuacji „wywiadówki”. Analiza doświadczenia, gdzie uczestnicy wspólnie rozwiązują realny problem w oparciu o narzędzia i wzorce dostarczone na warsztacie. Uczestnicy otrzymują materiały edukacyjne.
Nauczyciele i rodzice są osobami znaczącymi w wychowaniu dziecka. Ich dobra współpraca zawsze przekłada się na prawidłowy rozwój dziecka. Dobra współpraca rodziców z szkołą i wychowawcą wpływa na kształtowanie się pozytywnego klimatu grupy klasowej. Spójni w swoich działaniach nauczyciele i rodzice szybciej i bardziej efektywnie reagują gdy w grupie pojawia się zachowanie problematyczne. Mimo, iż zarówno nauczycielom jak i rodzicom zależy na prawidłowym rozwoju dzieci, we wzajemnej współpracy nieuchronnie pojawiają się konflikty trudne sytuacje. Dlatego warto wzmacniać kompetencje w pracy z rodzicami, tak aby w konstruktywny sposób radzić sobie w trudnych sytuacjach, a także zapobiegać im poprzez zaplanowane, skuteczne działania budujące dobrą współpracę.
Szkolenie prowadzone metodami aktywnymi ze szczególnym uwzględnieniem symulacji sytuacji „wywiadówki”. Analiza doświadczenia, gdzie uczestnicy wspólnie rozwiązują realny problem w oparciu o narzędzia i wzorce dostarczone na warsztacie. Uczestnicy otrzymują materiały edukacyjne.
Nauczyciele i rodzice są osobami znaczącymi w wychowaniu dziecka. Ich dobra współpraca zawsze przekłada się na prawidłowy rozwój dziecka. Dobra współpraca rodziców z szkołą i wychowawcą wpływa na kształtowanie się pozytywnego klimatu grupy klasowej. Spójni w swoich działaniach nauczyciele i rodzice szybciej i bardziej efektywnie reagują gdy w grupie pojawia się zachowanie problematyczne. Mimo, iż zarówno nauczycielom jak i rodzicom zależy na prawidłowym rozwoju dzieci, we wzajemnej współpracy nieuchronnie pojawiają się konflikty trudne sytuacje. Dlatego warto wzmacniać kompetencje w pracy z rodzicami, tak aby w konstruktywny sposób radzić sobie w trudnych sytuacjach, a także zapobiegać im poprzez zaplanowane, skuteczne działania budujące dobrą współpracę.
Szkolenie prowadzone metodami aktywnymi ze szczególnym uwzględnieniem symulacji sytuacji „wywiadówki”. Analiza doświadczenia, gdzie uczestnicy wspólnie rozwiązują realny problem w oparciu o narzędzia i wzorce dostarczone na warsztacie. Uczestnicy otrzymują materiały edukacyjne.
Nauczyciele i rodzice są osobami znaczącymi w wychowaniu dziecka. Ich dobra współpraca zawsze przekłada się na prawidłowy rozwój dziecka. Dobra współpraca rodziców z szkołą i wychowawcą wpływa na kształtowanie się pozytywnego klimatu grupy klasowej. Spójni w swoich działaniach nauczyciele i rodzice szybciej i bardziej efektywnie reagują gdy w grupie pojawia się zachowanie problematyczne. Mimo, iż zarówno nauczycielom jak i rodzicom zależy na prawidłowym rozwoju dzieci, we wzajemnej współpracy nieuchronnie pojawiają się konflikty trudne sytuacje. Dlatego warto wzmacniać kompetencje w pracy z rodzicami, tak aby w konstruktywny sposób radzić sobie w trudnych sytuacjach, a także zapobiegać im poprzez zaplanowane, skuteczne działania budujące dobrą współpracę.
Szkolenie prowadzone metodami aktywnymi ze szczególnym uwzględnieniem symulacji sytuacji „wywiadówki”. Analiza doświadczenia, gdzie uczestnicy wspólnie rozwiązują realny problem w oparciu o narzędzia i wzorce dostarczone na warsztacie. Uczestnicy otrzymują materiały edukacyjne.