epsilon-ksztalt-nauczyciele-1

tematyka szkoleń dla nauczycieli

Jako zespół doświadczonych praktyków – psychologów, pedagogów, terapeutów – pracujemy od kilkunastu lat w licznych szkołach wielu miast Polski. A realizacja naszych autorskich, rekomendowanych programów profilaktycznych pozwala nam na obserwację życia szkoły
od wewnątrz i stałe poznawanie najaktualniejszych potrzeb kadry pedagogicznej. Oferowane przez nas szkolenia stanowią odpowiedź
na aktualne potrzeby szkół i nauczycieli. 

 

Wiemy, że NAUCZYCIELE POSIADAJĄ OLBRZYMI POTENCJAŁ i duże kompetencje, dlatego chcemy je rozwijać i wzbogacać
Wiemy, że NIEZWYKLE WAŻNA JEST ATMOSFERA SZKOŁY, dlatego stawiamy na budowanie pozytywnych relacji w zespole nauczycielskim i zespołach uczniów
Wiemy, że szkoła może być przyjazna dla nauczycieli, uczniów i rodziców, dlatego WARTO INWESTOWAĆ W INDYWIDUALNY POTENCJAŁ NAUCZYCIELI i rad pedagogicznych.
Podstawowe informacje

zakres pracy
efekty
Czego dowiedzą się uczestnicy?
Jakich umiejętności nabędą?
Dlaczego powstało to szkolenie?

Nauczyciele i rodzice są osobami znaczącymi w wychowaniu dziecka. Ich dobra współpraca zawsze przekłada się na prawidłowy rozwój dziecka. Dobra współpraca rodziców ze szkołą i wychowawcą wpływa na kształtowanie się pozytywnego klimatu grupy klasowej. Spójni w swoich działaniach nauczyciele i rodzice szybciej i bardziej efektywnie reagują, gdy w grupie pojawia się zachowanie problematyczne. Mimo, iż zarówno nauczycielom, jak i rodzicom zależy na prawidłowym rozwoju dzieci, we wzajemnej współpracy nieuchronnie pojawiają się konflikty i trudne sytuacje. Dlatego warto wzmacniać kompetencje w pracy z rodzicami, tak aby w konstruktywny sposób radzić sobie w trudnych sytuacjach, a także zapobiegać im poprzez zaplanowane, skuteczne działania budujące dobrą współpracę.

metody pracy

Szkolenie prowadzone metodami aktywnymi ze szczególnym uwzględnieniem symulacji sytuacji „wywiadówki”. Analiza doświadczenia, gdzie uczestnicy wspólnie rozwiązują realny problem w oparciu o narzędzia i wzorce dostarczone na warsztacie. Uczestnicy otrzymują materiały edukacyjne.

zakres pracy
efekty
Czego dowiedzą się uczestnicy?
Jakich umiejętności nabędą?
Dlaczego powstało to szkolenie?

Drama swoją uniwersalność zawdzięcza naturalnej umiejętności każdego człowieka, którą jest wchodzenie w role. To właśnie role, które dzieci pełnią od najmłodszych lat powodują, że nabywają i ćwiczą kompetencje społeczne. Poprzez zaangażowanie wielozmysłowe (ruch, głos, słuch, wyobraźnia – obraz), które drama wymaga od uczestników, proces uczenia się przebiega szybciej, a jego efekty są trwalsze. Dodatkowo emocje pojawiające się w czasie fikcyjnej historii dramowej poprawiają uczenie się nowych umiejętności i zachowań.

metody pracy

Szkolenie prowadzone metodami warsztatowymi, zakładające aktywne uczestnictwo stwarzające przestrzeń do praktycznego przećwiczenia prezentowanych treści.

zakres pracy
efekty
Czego dowiedzą się uczestnicy?
Jakich umiejętności nabędą?
Dlaczego powstało to szkolenie?

Nauczyciele i rodzice są osobami znaczącymi w wychowaniu dziecka. Ich dobra współpraca zawsze przekłada się na prawidłowy rozwój dziecka. Dobra współpraca rodziców z szkołą i wychowawcą wpływa na kształtowanie się pozytywnego klimatu grupy klasowej. Spójni w swoich działaniach nauczyciele i rodzice szybciej i bardziej efektywnie reagują gdy w grupie pojawia się zachowanie problematyczne. Mimo, iż zarówno nauczycielom jak i rodzicom zależy na prawidłowym rozwoju dzieci, we wzajemnej współpracy nieuchronnie pojawiają się konflikty i trudne sytuacje. Dlatego warto wzmacniać kompetencje w pracy z rodzicami, tak aby w konstruktywny sposób radzić sobie w trudnych sytuacjach, a także zapobiegać im poprzez zaplanowane, skuteczne działania budujące dobrą współpracę.

metody pracy

Szkolenie prowadzone metodami aktywnymi z szczególnym uwzględnieniem symulacji sytuacji „wywiadówki”. Analiza doświadczenia, gdzie uczestnicy wspólnie rozwiązują realny problem w oparciu o narzędzia i wzorce dostarczone na warsztacie. Uczestnicy otrzymują materiały edukacyjne.

zakres pracy
efekty
Czego dowiedzą się uczestnicy?
Jakich umiejętności nabędą?
Dlaczego powstało to szkolenie?

Nauczyciele i rodzice są osobami znaczącymi w wychowaniu dziecka. Ich dobra współpraca zawsze przekłada się na prawidłowy rozwój dziecka. Dobra współpraca rodziców ze szkołą i wychowawcą wpływa na kształtowanie się pozytywnego klimatu grupy klasowej. Spójni w swoich działaniach nauczyciele i rodzice szybciej i bardziej efektywnie reagują gdy w grupie pojawia się zachowanie problematyczne. Mimo, iż zarówno nauczycielom jak i rodzicom zależy na prawidłowym rozwoju dzieci, we wzajemnej współpracy nieuchronnie pojawiają się konflikty trudne sytuacje. Dlatego warto wzmacniać kompetencje w pracy z rodzicami, tak aby w konstruktywny sposób radzić sobie w trudnych sytuacjach, a także zapobiegać im poprzez zaplanowane, skuteczne działania budujące dobrą współpracę.

metody pracy

Szkolenie prowadzone metodami aktywnymi ze szczególnym uwzględnieniem symulacji sytuacji „wywiadówki”. Analiza doświadczenia, gdzie uczestnicy wspólnie rozwiązują realny problem w oparciu o narzędzia i wzorce dostarczone na warsztacie. Uczestnicy otrzymują materiały edukacyjne.

zakres pracy
efekty
Czego dowiedzą się uczestnicy?
Jakich umiejętności nabędą?
Dlaczego powstało to szkolenie?

Nauczyciele i rodzice są osobami znaczącymi w wychowaniu dziecka. Ich dobra współpraca zawsze przekłada się na prawidłowy rozwój dziecka. Dobra współpraca rodziców z szkołą i wychowawcą wpływa na kształtowanie się pozytywnego klimatu grupy klasowej. Spójni w swoich działaniach nauczyciele i rodzice szybciej i bardziej efektywnie reagują gdy w grupie pojawia się zachowanie problematyczne. Mimo, iż zarówno nauczycielom jak i rodzicom zależy na prawidłowym rozwoju dzieci, we wzajemnej współpracy nieuchronnie pojawiają się konflikty trudne sytuacje. Dlatego warto wzmacniać kompetencje w pracy z rodzicami, tak aby w konstruktywny sposób radzić sobie w trudnych sytuacjach, a także zapobiegać im poprzez zaplanowane, skuteczne działania budujące dobrą współpracę.

metody pracy

Szkolenie prowadzone metodami aktywnymi ze szczególnym uwzględnieniem symulacji sytuacji „wywiadówki”. Analiza doświadczenia, gdzie uczestnicy wspólnie rozwiązują realny problem w oparciu o narzędzia i wzorce dostarczone na warsztacie. Uczestnicy otrzymują materiały edukacyjne.

zakres pracy
efekty
Czego dowiedzą się uczestnicy?
Jakich umiejętności nabędą?
Dlaczego powstało to szkolenie?

Nauczyciele i rodzice są osobami znaczącymi w wychowaniu dziecka. Ich dobra współpraca zawsze przekłada się na prawidłowy rozwój dziecka. Dobra współpraca rodziców z szkołą i wychowawcą wpływa na kształtowanie się pozytywnego klimatu grupy klasowej. Spójni w swoich działaniach nauczyciele i rodzice szybciej i bardziej efektywnie reagują gdy w grupie pojawia się zachowanie problematyczne. Mimo, iż zarówno nauczycielom jak i rodzicom zależy na prawidłowym rozwoju dzieci, we wzajemnej współpracy nieuchronnie pojawiają się konflikty trudne sytuacje. Dlatego warto wzmacniać kompetencje w pracy z rodzicami, tak aby w konstruktywny sposób radzić sobie w trudnych sytuacjach, a także zapobiegać im poprzez zaplanowane, skuteczne działania budujące dobrą współpracę.

metody pracy

Szkolenie prowadzone metodami aktywnymi ze szczególnym uwzględnieniem symulacji sytuacji „wywiadówki”. Analiza doświadczenia, gdzie uczestnicy wspólnie rozwiązują realny problem w oparciu o narzędzia i wzorce dostarczone na warsztacie. Uczestnicy otrzymują materiały edukacyjne.

zakres pracy
efekty
Czego dowiedzą się uczestnicy?
Jakich umiejętności nabędą?
Dlaczego powstało to szkolenie?

Nauczyciele i rodzice są osobami znaczącymi w wychowaniu dziecka. Ich dobra współpraca zawsze przekłada się na prawidłowy rozwój dziecka. Dobra współpraca rodziców z szkołą i wychowawcą wpływa na kształtowanie się pozytywnego klimatu grupy klasowej. Spójni w swoich działaniach nauczyciele i rodzice szybciej i bardziej efektywnie reagują gdy w grupie pojawia się zachowanie problematyczne. Mimo, iż zarówno nauczycielom jak i rodzicom zależy na prawidłowym rozwoju dzieci, we wzajemnej współpracy nieuchronnie pojawiają się konflikty trudne sytuacje. Dlatego warto wzmacniać kompetencje w pracy z rodzicami, tak aby w konstruktywny sposób radzić sobie w trudnych sytuacjach, a także zapobiegać im poprzez zaplanowane, skuteczne działania budujące dobrą współpracę.

metody pracy

Szkolenie prowadzone metodami aktywnymi ze szczególnym uwzględnieniem symulacji sytuacji „wywiadówki”. Analiza doświadczenia, gdzie uczestnicy wspólnie rozwiązują realny problem w oparciu o narzędzia i wzorce dostarczone na warsztacie. Uczestnicy otrzymują materiały edukacyjne.

epsilon-ksztalt-nauczyciele-2